Ресурсы | Умения | Навыки | Змеиный яд: 6
| Рыцарь: 0 (12.28) +7.7 Некромант: 0 (0.00) +20.0 Маг: 7 (1455.16) +144.8 Эльф: 1 (25.55) +24.4 Варвар: 0 (0.00) +20.0 Темный эльф: 0 (0.00) +20.0 Демон: 0 (3.48) +16.5 Гном: 0 (0.00) +20.0 Степной варвар: 0 (0.00) +20.0 Фараон: 0 (0.00) +20.0
Гильдия Охотников: 5 (1149.42) +50.6 Гильдия Рабочих: 6 (3551) +1449 Гильдия Картежников: 0 (2) +8 Гильдия Воров: 2 (121) +119 Гильдия Рейнджеров: 0 (0) Гильдия Наемников: 3 (582) +18 Гильдия Тактиков: 0 (0.00) Гильдия Стражей: 0 (0.0) Гильдия Искателей: 0 (0) +1600 Гильдия Лидеров: 0 (0) +80.0 Гильдия Кузнецов: 0 (3.78) +26.2 Гильдия Оружейников: 0 (20) +84 ( +) | |
Личная информация | Attack and defense parameters influence damage dealt (and taken). The exact formula for physical damage is:
-IF Attacker's attack>= Defenders' defense:
D=Rnd(min,max)*N*(1-0.03*M)*[1+0.05(Attack-Defense)]
-IF attack<defense:
D=Rnd(min,max)*N*(1-0.03M)/[1+0.05(Defense-Attack)]
D-damage
Rnd(min,max)-random integer of the min-max damage interval
N-number of creatures in stack
M-mutual faction skill (i.e.: What level of the enemy faction's racial skill does the defender possess.
|
|